قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۸

تنبیه عجیب فوتبالیست‌ها در لیگ برتر+ عکس

مربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام که به سختگیری در تمرینات شهرت دارد، در تازه ترین اقدام خود از بازیکنان خواسته بر روی ذغال سوزان راه بروند.

تنبیه عجیب فوتبالیست‌ها در لیگ برتر+ عکس

به گزارش سراج24، "موریسیو پوچتینو" پیش از آغاز رقابتهای لیگ برتر انگلستان بازیکنان این تیم را به کار سخت واداشته و آنها را مجبور به راه رفتن بر روی ذغال داغ و سوزان کرده است.

پوچتینو در زمان مربیگری تیم فوتبال اسپانیول برای اینکه از جزئیات حرکتی هر بازیکن تیمش با اطلاع شود از فناوری GPS (مکان یاب) استفاده کرد ضمن اینکه برای اینکه زاویه باز تری از بازی‎ها داشته باشد از iPad استفاده می‌کرد.
 

"دنی اسوالدو" که با وی در اسپانیول و ساوتهمپتون کار کرده است، گفت: او با شما کاری می‎کند که مثل سگ کار کنید. گاهی اوقات دوست دارید او را بکشید. اما این روش کار می‎کند.

هافبک تاتنهام "جیمز وارد - پراز" هم گفت : این کار باعث می‎شود که شما فکر می‎کنید باید دو تا قلب داشته باشید.

منبع:مهر

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••